Vi bruger teknologier som cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Vi gør dette for at forbedre browseroplevelsen og for at vise tilpassede annoncer. Samtykke til disse teknologier giver os mulighed for at behandle data såsom browsingadfærd eller unikke id'er på dette websted. Hvis du ikke giver samtykke eller trækker dit samtykke tilbage, kan det påvirke visse funktioner negativt.
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Fair nok man har problemer.
Det er der nok forståelse for og “Os med 6-færgen” kom da af, efter man havde sænket klappen manuelt og måttet skrue bommen af med svensknøgler.
Færgens uheld åbner for diskussion af en passus i de nye billetteringsregulativer.
Ingen forventer vel kompensation for nogle timer eller en dag i forbindelse med uheld eller storm, men…
Hvor mange har læst at indstilling af færgedriften i længere tid IKKE kompenseres fra færgefartens side.? Dvs. da færgen var ude en uge i efteråret, når den snart skal en uge til eftersyn i dok m.m.
Det er HELT urimeligt.
Jeg betaler for at få mit køretøj over en måned – forud oven i købet – når færgen så ikke leverer den ydelse jeg har betalt for… Skal det så ikke kompenseres?? Det er vist aldrig set før at man betaler for en vare, som man ikke får og som man ikke kan få pengene tilbage eller anden kompensation for.
Uheld der giver ekstra omkostninger med anden færge, ekstra tid og ekstra kilometer.
Kan man så i det mindste ikke få, hvad man allerede HAR betalt for??
Hvordan kan man bare bestemme sådan noget?? Hvem har givet overfartslederen denne ret? Kan det være rigtigt at man skal helt til Forbrugerombudsmanden, hver gang disse påhit dukker op?
Siden denne overfartsleder tiltrådte er påhittene/tiltagene KUN gået den forkerte vej.
Vi er kunder, forbrugere og særligt stillet ø-boere – med dertilhørende særordninger.
Overfartslederen må være ansat af nogen til at kunne opfylde en ret simpel opgave.
Jeg vil derfor påpege at denne færge er til for at betjene øen og fragte post. Ikke som almindelig kommerciel færge for at blive slidt i stykker i én eller anden krydstogtvirksomhed, hvor man med en statsstøttet færge konkurrerer med andre turbåde på fjorden og med manglende kompensation til dem der betaler hver dag, når færgen er slidt i stykker.
Hvis jeg mister 5 arbejdsdage frem og tilbage, som jeg har betalt for – vil jeg have fem andre. Problemet var aktuelt, sidst færgen var i stykker. Nu er det bare skrevet ind i billetteringsregulativet at der ikke ydes kompensation..
Deres udsendte på Margrethes ø , har ved selvsyn set færgen sejle fra Orø kl. 9.30
@Kim.
Tag det videre til færgekontaktudvalget… de kan arbejde med det og give det videre til Holbæk, som er hvor det skal behandles, der hvor reglerne er skabt.
Personligt dog, syntes jeg det er fair nok at indsætte busser – og os med bil må så bare tænke i andre baner. Så jeg har ikke noget problem med de få dage om året jeg mener der er tale om – det ville være en anden snak var den kun funktionel et halvt år af gangen.