16. juni 2026 18:05

Der er mødt mange mennesker frem på havnen i Holbæk allerede længe før kongeparrets ankomst.

den røde løber er lagt frem og mange holbækkere har taget osptilling, klar til at tage imod kongeparret når det ankommer til Krags Brygge med kongeskibet Dannebrog.

Rundt omkring i byen er dannebrog hejst i flagstængerne og flere har sat små dannebrogsflag op foran deres ejendomme.

ude på fjorden sejler træskibe kongeskibet i møde.

Leave a Reply