16. juni 2026 16:58

Arkivfoto: Pixabay

En 48-årig landmand fra Holbæk-egnen er blevet dømt for at have flere køer end han havde tilladelse til.

Det Anklagemyndigheden ved Midt- og Vestsjællands Politi.

Landmanden blev idømt en bøde på 325.000 kroner.

Der blev også stilet krav om konfiskation af 655.000 kr men da gårdejeren gennem flere år forsøgte at få miljøgodkendelse, som han nu har fået, så afviste retten det krav.

Leave a Reply