16. juni 2026 17:36
Færgefarten Holbæk-Orø. Færgen Orø på Holbækfjord, Isefjorden.

Foto: Rolf Larsen.

Når Kongeparret besøger Holbæk den 4. juni får det betydning for passagerer med Orø-Holbæk færgen.

På nogle af afgangene vil biler nemlig være bandlyst og kun gående og cyklister medtages. Det gældende afgangene fra Orø kl. 08.20 og 09.20 og afgangen fra Holbæk kl. 8.55.

Grunden til, at biler ikke er velkommen på de tre afgange er “sikkerhedsmæssige årsager”, som det hedder i en SMS fra færgefarten.

Leave a Reply