Illustration: Holbaekonline.dk
Cheftræner Erdogan Aslan kan være godt tilfreds med spillerne efter Holbæk B&I lørdag fik tre point med hjem fra mødet med Vanløse.
Holbæk bragte sig foran efter godt en halv times spil med et mål af Ahmed Hassan Ahmad.
Et lille kvarter senere sørgede Mark Jonas Garly Pedersen for at Holbæk kom yderligere foran, da han scorede til 0-2.
Femten minutter inde i 2. halvleg udbyggede Alexander Knaack Holbæks føring til 0-3.
Mod slutningen af kampen lykkedes det hjemmeholdet at reducere til 1-3 på en mål af Sebastian Weber Pedersen.
Med lørdagens sejr ligger Holbæk nr. 3 i 3. division med 15 point, to point efter nr. 2 Næsby BK og tre point efter nr. 1 Nykøbing FC. På 4. pladsen – efter Holbæk – ligger Vanløse med 14 point.
Holbæks næste kamp i 3. division spilles hjemme i Sportsbyen mod Odder. Kampstart er kl. 13.00. Men inden da skal Holbæk spille pokalkamp hjemme mod Vejle. Den kamp er på onsdag kl. 19.00.
