Verdenspremiere i Holbæk

Sådan kommer en del af den nye butiksindretning til at se ud. (Visualisering: JYSK)

Der er tale om intet mindre end en verdenspremiere, når JYSK i Holbæk slår dørene op til en nytænkt butiksindretning, der skal give kunderne lige så meget inspiration i de fysiske butikker som i tilbudsaviser og på sociale medier.

Smukke, skandinavisk indrettede hjem fylder i dag mere og mere på billederne i JYSKs tilbudsaviser og sociale medier som Instagram.

Den inspirerende virkelighed vil JYSK fremover i endnu højere grad også give kunderne, når de besøger en af boligkædens 102 butikker fordelt over hele landet.

– Vi er nået virkelig langt med at give kunderne inspiration til boligindretningen i tilbudsaviserne og online. Det forventer kunderne også af os i vores butikker, så derfor præsenterer vi nu en helt nytænkt butiksoplevelse i Holbæk, som præsenterer vores varer endnu bedre end i dag, fortæller Carsten Nørgreen Weinkouff, Retail Development Director i JYSK Nordic.

Den første butik, som er indrettet efter det nye butikskoncept, åbner fredag den 15. september kl. 9:00 på Frejasvej 22 i Holbæk. Foruden butikken i Holbæk får den nye butiksindretning til oktober også plads i to andre butikker i henholdsvis Göteborg i Sverige og Gdansk i Polen.
Mere plads til inspiration

En af de tydeligste ændringer i den nye butik er det lyse trægulv, som erstatter det tidligere mørkeblå gulvtæppe. Men hele butikken har fået en omfattende renovering – alt fra belysning, vægfarver, skiltning og optimeret inventar.

– Den nye, strømlinede indretning giver os bedre plads til eksempelvis at indrette miljøer i møbelafdelingen. Det giver en mere inspirerende oplevelse, hvor kunderne rent faktisk kan se og prøve møblerne i mere hjemlige omgivelser – og forhåbentlig få lyst til at få dem med hjem, forklarer Carsten Nørgreen Weinkouff.

Den nye indretning kommer til Holbæk 15. september, hvorefter en butik i henholdsvis Göteborg i Sverige og Gdansk i Polen følger efter i oktober.

I løbet af foråret 2018 åbner yderligere 15-20 butikker i Danmark, Sverige og Polen med den nye indretning. Derefter vurderer JYSK, hvornår og hvordan konceptet eventuelt skal bredes endnu længere ud.

Denne artikel er publiceret den 6. september 2017 og indholdet er muligvis ikke længere dækkende.

Leave a Reply