To mænd stak søndag af fra psykiatrisk afdeling i Dianalund. De to mænd, på henholdsvis 29 år og 23 år blev betegnet for farlige.
Politiet eftersøgte de to mænd på flere adresser og værtshuse i Holbæk-området.
Kort før midnat fik Midt- og Vestsjællands Politi fra kollegaerne i Sydsjælland om, at de to mænd frivilligt var vendt tilbage til den psykiatriske afdeling i Dianalund og eftersøgningen af de to mænd blev derfor afblæst.
Den ene mand sidder varetægtsfængslet i en større røverisag, mens den anden er dømt til anbringelse i en anden røverisag.
