Nu åbner den nye Netto i Smedelundsgade

Torsdag morgen slås dørene til den nye Netto i Smedelundsgade op. Foto: Michael Johannessen.


Torsdag morgen slås dørene op til den nye Netto-butik i Smedelundsgade.

Der serveres morgenkaffe croissanter til de morgenfriske fra klokken 7.30 – 8.00 uden for butikken og Nettos jazzorkester sørger for musikalsk underholdning.

Klokken 8 åbnes dørene og Netto holder åbent med mange åbningstilbud dagen igennem.

Fra kl. 15.00 – 18.00 vil der være smagsprøver på varer fra Løgismose.

Det nye butikskoncept
Netto-butikken i Smedelundsgade, der afløser den tidligere butik på Jernbanevej, er en del af det nye butikskoncept, som byder på en ny indretning og nye farver, samt et særligt fokus på
frugt og grønt og nemme måltider.

Det bliver en helt anderledes Netto, end den på Jernbanevej, idet både indretning og look-and-feel har fået et gennemgribende løft. Og derudover vil butikken opleves anderledes, da alt fra musik og varer til Netto-medarbejdernes tøj er opdateret.

– Vi har ganske enkelt revitaliseret hele vores butikskoncept, som har fået en gennemgribende makeover. Kernen i vores nye koncept vil stadig være det, som man som kunder kender: Nemlig gode varer til de bedste priser. Men med vores nye koncept vil vi i endnu højere grad gerne skabe butikker, som det er rart at være i for kunder og medarbejdere, fortæller Michael Løve, der er direktør i Netto.

Butikschefen: Det skal være behageligt at handle her

Butikschefen i den nye Netto-butik er Tanja Rosenmejer Mahmens.

Tanja har arbejdet i Netto i 11 år, hvor hun startede som salgsassistent på Københavnsvej i Roskilde. Sidenhen rykkede Tanja til Jyllinge og de seneste 3 år har hun været i Holbæk. Hun har været butikschef i 1 år. Privat har Tanja to børn; en dreng på 8 år og en pige på 4 år.

Hun glæder sig meget til at byde kunderne indenfor i den helt nye butik:

– Vi vil gerne skabe fremtidens discountbutik med afsæt i en mere rolig butik, der er kendetegnet ved et stærkt sortiment af kvalitetsvarer til discountpriser og stor friskhed. Vi vil i endnu højere grad indrette butikken efter kundernes efterspørgsel, som går mod markante frugt- og grønt-afdelinger, convenience og en enkel og nem navigering i butikken. Det skal være behageligt at handle her, og på tværs af hele butikken vil man møde en styrket oplevelse, som vi håber, at kunderne vil tage rigtig godt imod.

This slideshow requires JavaScript.

En kommentar

Leave a Reply